صادرکنندگان پروفیل آلومینیوم کرتین وال

خوشبختانه در کشور ایران صادر کنندگان زیادی در زمینه ی صادرات پروفیل آلومینیوم کرتین وال به صورت گسترده و فراوان مشغول به فعالیت هستند. صادر کنندگان پروفیل کرتین وال آلومینیوم تلاش می کنند تا باکیفیت ترین و اصل ترین نوع این محصول را به کشورهای خارجی عرضه کنند و رضایت آنان را در رابطه با این محصول به دست آورند. صادرات این محصول به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که قیمت هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت است.

صادرکنندگان پروفیل آلومینیوم کرتین وال

مشخصات انواع پروفیل کرتین وال

مشخصات انواع پروفیل کرتین وال کرتین وال نوعی پوشش دهنده می باشد که برای انواع ساختمان ها و جدا کردن آن از محیط بیرون و داخل استفاده می شود. امروزه اصطلاحات دیگر برای کرتین وال در نظر گرفته شده که می توان به دیوار شیشه ای و یا دیوار پرده ای اشاره کرد. پروفیل کرتین وال در انواع مختلفی از نظر اندازه، ضخامت و… ساخته می شوند که هر کدام از این ها کاربرد مخصوص به خود را دارند.
یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع این محصول، نما کرتین وال است که برای نمای انواع ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی استفاده می شود. این نوع نما از جنس شیشه ای ساخته شده و تنها وزن خود و باد را تحمل می کند و هیچ وزنی از ساختمان را تحمل نمی کند.
یکی دیگر از انواع پروفیل کرتین وال، محصولی ست که به عنوان عایق چند گانه مانند عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی عمل می کند و نقش مهمی در بهینه سازی و صرفه جویی انواع انرژی ها مانند برق، آب و … دارد. پنجره دو جداره پروفیل یکی دیگر از انواع این محصول است که در بهترین صنعت ها ساخته و تولید می شود.

عرضه مستقیم پروفیل آلومینیوم کرتین وال

عرضه مستقیم پروفیل آلومینیوم کرتین وال امروزه کارخانه ها و شرکت های تولیدی بسیاری به ساخت و تولید انواع پروفیل آلومینیومی مشغول به فعالیت هستند. این کارخانه ها محصولات خود را که شامل پروفیل آلومینیوم کرتین وال می باشد را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار فروش و خریداران عرضه می کند. عرضه مستقیم این محصول سبب شده تا قیمت آن نسبت به عرضه ی غیر مستقیم کاهش یابد؛ زیرا در روش مستقیم واسطه ای وجود ندارد و به همین علت هزینه های اضافی حذف می شود.
قیمت عرضه ی پروفیل کرتین وال آلومینیوم به عوامل مختلفی اعم از: جنس و کیفیت، برند و مارک، وزن و اندزه، خرید عمده و تکی، نوع کاربرد، اصل بودن آن و… بستگی دارد. این موارد ذکر شده نقش مهم و بسزایی در کاهش و یا افزایش قیمت این محصول دارند.

You can contact us to buy and sell these products:

Types and examples of curtain wall construction and execution

Building Facade|facade engineering|facade materials
Ceramics Facades Handrails|Terracotta Facade|Thermowood
WPC Wood Plastic|facades glass|dryfacade (Aluminum Louvers)
Detailed technical and executive information for those interested 
Also, Here are some of the capabilities of this company:
Valid Aluminium Company site
aluminum company producer & factory
Manufacture aluminum profile windows&dooraluminum
Details of the Valid Aluminium Company of factory products  
Curtain Wall|Frameless glass facade|Aluminum louver
Skylight glass|Dry ceramic|Dry stone|aluminum profile
Glass Aluminum handrails|Composite sheet|Wood-plastic(WPC)
Spider|Facade Design &Concept Engineering Interior Design
4

  1. سلام وقت بخیر
    من از مشتریان همیشگی شما هستم و بخاطر قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه ی دوستان و همکارانم پیشنهاد کردم که برای سفارش محصول حتما از سایت خوب شما اقدام کنند امیدوارم که کیفیت محصولاتتون همیشه خوب و ثابت بمونه

  2. سلام…
    از اطلاعاتی که دادید ممنونم … مهمترین دغدغه من مقاومت در تغییر شرایط آب و هوایی و خوردگی هست … شما چه تضمینی دراین رابطه دارید؟ در چند سال گذشته من بارها از سایت های مشابه خرید کردم و در ارائه این نوع اطمینان خاطر در مشتری عملکرد مطلوبی نداشتند و باعث سلب اعتماد مشتری نهایی شده. لطفا با پاسخگویی مناسب این تشویش رو از ذهن مشتری برارید و انتخاب محصول شما در سریع ترین فرایند نسبت به رقبا در ذهن مشتری تداعی بشه.

  3. مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد.

  4. با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    اطلاعاتی که درمورد مشخصات انواع پروفیل کرتین وال اراٸه کردیدخیلی مفید و خوب بود.
    تشکر از مجموعه خوبتون جهت تولید و عرضه پروفیل آلومینیوم کرتین وال، با کیفیت و درجه یک و پرکاربرد.
    لطفا قیمت و هزینه ارسال رو هم اعلام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Whatsapp