شرکت بازرگانی آنادایز پروفیل آلومینیوم

آنادایز یا خدمات آنودایزینگ، به مجموعه عملیاتی گفته می شود که با تشکیل یک لایه نازک اکسیدی بر روی قطعات فلزی و  آلومینیومی باعث افزایش سختی، مقاومت در برابر خوردگی، ایجاد نمای زیبا و تغییر برخی از خصوصیات فیزیکی آنها می گردد. هم اکنون، به علت مهم بودن این فرایند، شرکت های زیادی در زمینه خرید و فروش فعالیت می کنند. در مطلب امروز، قصد داریم تا در مورد آنادایز پروفیل آلومینیوم، انواع ورق آلومینیوم صادراتی و قیمت آن صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

شرکت بازرگانی آنادایز پروفیل آلومینیوم

معرفی آنادایز ورق آلومینیوم کامپوزیت

معرفی آنادایز ورق آلومینیوم کامپوزیت در روی ساخت آنادایز ورف آلومینیوم، یک لایه اکسید کوتاه بر روی قطعات مختلف آلومینیومی کشیده می شود تا مقاومت پروفیل شیاردار مورد نظر بیشتر شده و باعث ایجاد نمای تزئینی شود . افزایش این لایه اکسیدی به ۱۰ الی ۳۰ میکرون می رسد و باعث می شود تغییرات فیزیکی مختلفی در آن به وجود آید این کار باعث می شود آلومینیوم از این نظر خوب رنگ شود .

یکی از خواص جالب آلومینیوم این است که وقتی در حالت آزاد  قرار گیرد میل زیادی برای ترکیب شدن با هوا دارد و یک لایه اکسید بر روی آلومینیوم ساخته می شود که حالت چسبندگی و اتصال مولکولی کوچکی دارد به این دلیل مولکول آلومینیم با سرعت آزاد شده است و یک لایه اکسید جدید به وجود می آید که این لایه ضخامت و چسبندگی بسیار بالایی دارد و از پروفیل آلومینیوم شیاردار به راحتی جدا نمی شود. همچنین استحکام زیادی را نیز به آلومینیوم می دهد. مزیتی که این حالت ایجاد می کند در روش آنادایز این است که در شرایط معمولی مقاومت زیادی در مقابل خوردگی و اسید به وجود می آورد .

تولیدکنندگان آنادایز پروفیل آلومینیوم

تولیدکنندگان آنادایز پروفیل آلومینیوم همانطور که گفته شد، هم اکنون درخواست و تقاضا برای انواع مختلف آنادایز پروفیل آلومینیوم روز به روز در حال افزایش است. مردم دوست دارند تا از این محصول برای ساختمان، درب ها و یا پروژه هایشان استفاده کنند. به علت زیاد شدن تعداد تقاضا، تعداد تولید کنندگان و سازندگان انواع آنادایز پروفیل آلومینیوم نیز روز به روز در حال افزایش است. اگر شما قصد خرید انواع آنادایز پروفیل آلومینیوم را دارید، نباید به تولید کننده و یا برند توجهی داشته باشید. شما باید به دنبال بهترین کیفیت آنادایز پروفیل آلومینیوم همراه با بهترین قیمت باشید.

اگر شما به دنبال همچین محصولی هستید، پیشنهاد ما به استفاده از فروشگاه آنلاین ما است. تمامی محصولاتی که در فروشگاه ما ارائه می شود دارای تضمین بهترین کیفیت و قیمت بمی باشد. شما می توانید در هر نقطه از ایران آنادایز پروفیل آلومینیوم را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

You can contact us to buy and sell these products:

Types and examples of curtain wall construction and execution

Building Facade|facade engineering|facade materials
Ceramics Facades Handrails|Terracotta Facade|Thermowood
WPC Wood Plastic|facades glass|dryfacade (Aluminum Louvers)
Detailed technical and executive information for those interested 
Also, Here are some of the capabilities of this company:
Valid Aluminium Company site
aluminum company producer & factory
Manufacture aluminum profile windows&dooraluminum
Details of the Valid Aluminium Company of factory products  
Curtain Wall|Frameless glass facade|Aluminum louver
Skylight glass|Dry ceramic|Dry stone|aluminum profile
Glass Aluminum handrails|Composite sheet|Wood-plastic(WPC)
Spider|Facade Design &Concept Engineering Interior Design
60

  1. باعرض سلام و خسته نباشید
    روی ساخت آنادایز ورف آلومینیوم، یک لایه اکسید کوتاه بر روی قطعات مختلف آلومینیومی کشیده می شود تا مقاومت پروفیل شیاردار مورد نظر بیشتر شده و باعث ایجاد نمای تزئینی شود . افزایش این لایه اکسیدی به ۱۰ الی ۳۰ میکرون می رسد و باعث می شود تغییرات فیزیکی مختلفی در آن به وجود آید این کار باعث می شود آلومینیوم از این نظر خوب رنگ شود .

    یکی از خواص جالب آلومینیوم این است که وقتی در حالت آزاد قرار گیرد میل زیادی برای ترکیب شدن با هوا دارد و یک لایه اکسید بر روی آلومینیوم ساخته می شود که حالت چسبندگی و اتصال مولکولی کوچکی دارد به این دلیل مولکول آلومینیم با سرعت آزاد شده است و یک لایه اکسید جدید به وجود می آید که این لایه ضخامت و چسبندگی بسیار بالایی دارد و از پروفیل آلومینیوم شیاردار به راحتی جدا نمی شود. همچنین استحکام زیادی را نیز به آلومینیوم می دهد. مزیتی که این حالت ایجاد می کند در روش آنادایز این است که در شرایط معمولی مقاومت زیادی در مقابل خوردگی و اسید به وجود می آورد .

  2. سلام این انادایز آلمینیومی بسیار کاربردی و باکیفیت هستن و همچنین خوش قیمت

  3. سلام وقت بخیر. بسیار عالیه که یکی از خواص جالب آلومینیوم اینکه وقتی در حالت آزاد قرار میگیرد میل زیادی برای ترکیب شدن با هوا داره

  4. سلام وبا احترام .آنادایز پروفیل آلومنیومی بسیار با کیفیت ومرغوبی داره ورنگی هست .مقاومت بالایی داره .پیشنهاد میکنم از این سایت تهیه کنید

  5. سلام وقتتون بخیر
    آنادایز پروفیل آلومینیوم در چه طرح و رنگهایی ساخته شده‌اند؟ آیا در مقابل شستشو واکنش نشان می‌دهد؟

  6. سلام،خسته نباشید
    از طریق واتساپ و تلگرام هم میشه باهاتون ارتباط برقرار کرد؟

  7. من برای مغازه ام به صورت عمده ای میخوام ممنون میشم برای ثبت سفارش راهنماییم کنید.

  8. سلام خسته نباشید
    یکی از خواص جالب آلومینیوم این است که وقتی در حالت آزاد  قرار گیرد میل زیادی برای ترکیب شدن با هوا دارد و یک لایه اکسید بر روی آلومینیوم ساخته می شود که این دوام آن را بالا می برد

  9. یکی از خواص جالب آلومینیوم این است که وقتی در حالت آزاد  قرار گیرد میل زیادی برای ترکیب شدن با هوا دارد و یک لایه اکسید بر روی آلومینیوم ساخته می شود که حالت چسبندگی و اتصال مولکولی کوچکی دارد به این دلیل مولکول آلومینیم با سرعت آزاد شده است و یک لایه اکسید جدید به وجود می آید که این لایه ضخامت و چسبندگی بسیار بالایی دارد و از پروفیل آلومینیوم شیاردار به راحتی جدا نمی شود. همچنین استحکام زیادی را نیز به آلومینیوم می دهد. مزیتی که این حالت ایجاد می کند در روش آنادایز این است که در شرایط معمولی مقاومت زیادی در مقابل خوردگی و اسید به وجود می آورد .

  10. سلام و خدا قوت پروفیل آلومینیوم معمولا بدون عملیات آنادایز مورد استفاده قرار نمیگیرد. سطح پروفیل آلومینوم پس از عملیات اکستروژن آسیب پذیر است. سوالی که داشتم که آیا شما نمایندگی شهرستانی هم دارید برای خرید یا فقط به صورت اینترنتی سفارش می گیرید؟

  11. سلام من تصمیم دارم از این سایت پروفیل آلومینیوم بخرم می خواستم بدونم هزینه رو باید هنگام سفارش پرداخت کنم؟

    • معمولاً 70 درصد پیش و مابقی در زمان ارسال تسویه می شود ولی همه قابل مذاکره است می شود با 10 الی 20 درصد پیش هم سفارش داد با مذاکره قیمت و غیره .

  12. سلام
    بنده تو کار ساخت و ساز ساختمان هستم و از سایت شما زیاد خرید کردم هم من و هم همکارانم بسیار راضی بودیم علاوه بر کیفیت محصولاتتون برخورد درست و ارسال به موقع شما قابل تحسین هست. ممنون بابت توضیحات کامل و خوبی که داخل سایت قرار دادید

  13. سلام وقت بخیر. آنادایز پروفیل چسبندگی آن ها زیاده؟ قیمتش چقدره؟

  14. سلام کاتالوگ محصولات خود را برای من ارسال کنید باید از چه طریق از قیمت اطلاع پیدا کنم شما فقط به صورت عمده ثبت سفارش می کنید یا ثبت جزئی نیز قبول می کنید؟ تا چقدر سفارش عمده است؟

  15. سلام خداقوت. توصیه و توضیحات مختصر و مفیدی درباره آنادایز پروفیل داده اید شما بی نظیر هستید.

  16. با عرض سلام و خسته نباشید من تصمیم دارم از این سایت پروفیل آلومینیوم خریداری کنم میخواستم بدونم اگر سفارش بدم چند روز زمان میبره تا به دستم برسه؟

    • بستگی به شما دارد که چه چیزی سفارش بدهید و میزان سفارش شما چقدر باشد ، مثلاً خام دو هفته و رنگ آنادایز معمول 3 هفته و آنادایز 4 هفته زمان میبرد .

  17. سلام وقت بخیر.انادایز پروفیل آلومینیوم رو توی سایت دیدم خیلی عالی بود پیشنهاد میکنم حتما بخرید.

  18. سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنجه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید. امیدوارم با پاسخگویی صحیح و پشتیبانی مناسب بتونیم با خیال راحت همیشه از این سایت خرید کنیم.

  19. با سلام و عرض احترام،مطالب خیلی دقیق و کاملی رو ذکر نمودید ،من آشنایی با این محصول نداشتم و به لطف اطلاعات جامعی که بیان نمودید آشنایی پیدا کردم ،ممنون از مجموعه خوبتون که همیشه بهترین ها رو عرضه میکند ،امیدوارم همیشه در زمینه کسب و کار موفق باشید و بدرخشید

  20. سلام خسته نباشید
    یکی از خواص جالب آلومینیوم این است که وقتی در حالت آزاد  قرار گیرد میل زیادی برای ترکیب شدن با هوا دارد و یک لایه اکسید بر روی آلومینیوم ساخته می شود که حالت چسبندگی و اتصال مولکولی کوچکی دارد 

  21. خدا را شکر که در کنار این که دیگه نیازی به کشور های دیگه نداریم بابت تامین این محصول بلکه تو این راستا به قدری پیشرفت کردیم که تونستیم برای مقاوم سازی و زیبا سازی محصولاتمون چاره ای بی اندیشیم و محصولات بیشتر و جدید تری رو تولید کنیم و محصولاتمون رو به کشور های دیگه هم صادر کنیم.
    و الان هم علاوه بر محصولات ساده محصولات متنوع دیگه رو به کشور های همسایه صادر میکنیم تا ببینند که جوانان ایرانی هم می توانند💪

  22. سلام وقت بخیر من از این سایت آنادایز پروفیل آلومینیوم خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت عالی و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت آنادایز پروفیل آلومینیوم خریداری کنید‌

    • بله ارسال به تمام نقاط ایران و دنیا داریم ، طبق تما تلفنی و هماهنگی لازم خدمتتان ارسال می شود 09127351907 — 02166558279

  23. سلام وقت بخیر خسته نباشید.
    آیا شعبه هایی برای خرید و فروش حضوری هم دارید یا باید حتما به صورت اینترنتی خرید کنیم ؟

  24. سلام وقت به خیر
    ممنون از زحماتی که میکشین. یه سوال دارم از خدمتتون
    آیا خرید عمده هم میشه کرد از شما؟ تخفیف هم دارین تو خرید عمده؟

    • بله ممنون مت فقط فروش عمده داریم و اصلاً جزئی نمی فروشیم ، بله قیمت های ما همش همراه با تخفیف است .

  25. سلام و عرض ادب پروفیل آلومینیوم های این سایت در نوع خود بی نظیرند.با خیال راحت خرید کنید دوستان

  26. سلام و احترام و عرض ادب

    خواستم از شرکت شما به خاطر تنوع رنگ محصولات و
    آنادایز پروفیل آلومینیوم تشکر کنم
    تنوع رنگ باعث میشه بیشتر مشتری جذب کنید

  27. سلام و خداقوت پروفیل آلومینیوم رنگی نمای زیبایی به ساختمان میدهند ما برای آپارتمانمان سفارش دادیم و همه از دیدنش لذت میبرند ممنون که محصول با کیفیتی که در اختیار ما قرار دادید

  28. سلام وقت بخیر. با سایت شما از طریق یکی از دوستانم آشنا شدم. از محصول آنادایز پروفیل آلومینیوم اطلاعات جامعی نداشتم که به لطف سایت شما با آن بیشتر آشنا شدم. از مجموعه ی بسیار خوبتان کمال تشکر را دارم.

  29. سلام و عرض ادب و احترام
    ممنونم از سایت خوبتون که فرصت خرید را برای ما خریداران فراهم کرده .سفارش من به دستم رسید عالی و باکیفیت و قیمت مناسب .ممنونم از شما .موفق و موید باشید .

  30. سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    ممنونم بابت توضیحات خوبی که درمورد آنادایز ورق آلومینیوم کامپوزیت مطرح کردید.
    تشکر از مجموعه خوبتون جهت تولید و فروش آنادایز پروفیل آلومینیومی مرغوب، باکیفیت و درجه یک.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت رو هم اعلام کنید.

  31. سلام وقت بخیر
    قیمت آنادایز پروفیل آلومینیوم چنده؟ فروشتون به صورت همکاری هم هست؟

  32. آیا این محصولات رو به کشورهای دیگه هم صادر میکنید و اینکه شرایط صادرات به چه صورت است؟

  33. سلام، وقت شما بخیر
    این پروفیل های آلومینیومی ورقی چند هست و چطور میتونم سفارش بدم؟

  34. سلام وقت بخیر
    محصولات این سایت به دلیل ساختار عالی از مقاومت فیزیکی و مقاومت فشاری بالایی برخوردارند و در برابر طوفان، بادهای شدید و عوامل محیطی دیگر به هیچ عنوان خم نمی شوند و از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده اند

  35. سلام عرض شد.
    وقت شما بخیر باشه
    حداقل و حداکثر سفارشی که میتونیم داشته باشیم چقدر هستش؟

  36. سلام
    مردم دوست دارند تا از این محصول برای ساختمان، درب ها و یا پروژه هایشان استفاده کنند. به علت زیاد شدن تعداد تقاضا، تعداد تولید کنندگان و سازندگان انواع آنادایز پروفیل آلومینیوم نیز روز به روز در حال افزایش است.

  37. با سلام
    حداقل خریدی که باید از پروفیل آلومینیوم داشته باشیم چقدره ؟

    • حداقل سفارش 500 کیلو است اگر قالب را داشته باشیم ، اگر قالب نداشته باشیم 2000 کیلو یا 2 تن است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Whatsapp