نصب و اجرای کرتین وال در شهرستان

نصب و اجرای کرتین وال در شهرستان

کرتین وال یک سیسم پوششی است که مانند یک دیوار در خارج ساختمان و دیوار اصلی عمل خواهد کرد. این سازه را اصولا برای ساختمان های بلند و چند طبقه استفاده می کنند. در نماهای کوچکتر بصرفه تر خواهد بود که از پنجره های ترمال استفاده نمایید.

در نصب کرتین وال پس از مشخص شدن نقشه های شاپ و محل قرارگیری لامل های عمودی، و تراز کردن مکان قرارگیری لامل های عمودی وافقی به کمک بست (براکت) مقاطع را علامت گذاری و نصب میکنند.

نمای کرتین وال جزو نماهای خشک محسوب می شود. این لامل ها که دو نوع افقی و عمودی نصب می گردند، در انتها به شکل یک فضای مشبک مانند خواهند شد که شیشه ها در فضای بین این مشبک ثابت و محکم میگردند.

دراین نما پس از محاسبه متریال و باید ابتدا زیر کار را شاسی کشی نماییم. و پس از آن اقدام به نصب را شروع نماییم. در ترسیم نقشه و اعلام ادوات مورد نیاز از نظر بارهای وارده بر نما و مدول بندی شیشه ها بررسی و سپس لیست ادوات ارایه گردد.

روش نصب سیستم های کرتین وال

کرتین وال را شما می توانید در هنگام نصب با واحدهای کوچک یا بزرگ در نظر بگیرید و نصب گردد.

تفاوت هزینه در شیشه در هنگامی که شما واحدهای کوچک برای کرتین وال در نظر میگیرید یا واحد های بزرگ، بسیار متفاوت خواهد بود.

ولی توجه داشته باشید که زیبایی کرتین وال به پنجره های بزرگ آن است ولی هزینه این شیشه ها در محاسبات بسیار متفاوت است.

مزایای اجرای نمای سیستم های کرتین وال

سیستم کرتین وال

نگه داری آسان این سیستم

نظافت آسان این سیستم

سرعت نصب بالای این سیستم

نصب سیستم کرتین وال

این روش نیاز به هیچگونه پرچ یا قلق خاص ندارد، و تنها با چسب سیلیکونی برای عایق کردن پنجره های دوجداره استفاده میگردد. این سازه عایق صوتی نیز میباشد.

توجه داشته باشید که شیشه های استفاده شده در این سازه باید حتما از استاندارد لازم برخوردار باشند.

بهترین قیمت سییستم کرتین وال

جهت اجرا و نصب این سیستم شما می توانید با واحد اجرا تماس گرفته و جهت مشاوره در صورت موجود بودن نقشه های شاپ و ارسال عکس های وضع موجود پروژه هماهنگی جهت بازدید از پروژه و اعلام قیمت، و در نهایت پیش فاکتور را دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Whatsapp